2018. január 31., szerda

Tavaszi zöld, sárga és némi virág

Nálunk már közeleg a TAVASZ !
Így hát, készült egy tavaszi szett, zsenge zöld színben. Ez az a szín, amit egyszer látni egy évben,  amikor a levelek épphogy csak kibújtak a rügyekből. Amikor egyik napról a másikra varázsütésre minden fa ebbe a zsengezöld színbe öltözik. Ahogy kicsit nőnek a levelek, besötétednek, de addig is, ez az üdezöld van , amerre nézel. ía képeken nem biztos, hogy igazán kijön az árnyalat, azért írtam le.



Purezza babának horgoltam a ruhát, aki jelenleg egy Made to move Barbie testen van ( ami színben nem igazán illik neki, de ez remélhetőleg alakul majd).
A felsőt a nyakvonalon kezdtem, és lefele forgoltam 1,5-es tűvel, és a vékonyka egy szálas fonallal, raglánvonalon szaporítva. Szeretem ezt a formát, de ez most nagyon aprólékos volt, kicsit lassan haladtam vele. Az aljára körben levélkéket horgoltam, meg kis indaféléket,ahogy éppen eszembe jutott. Elejére különböző színű gombokat próbálgattam, végül ez tetszett: narancs,citrom,fehér.
A gombok 5 mm-esek.
Szoknya:Laza mintával készítettem, lefelé kicsit bővülő formájú lapszoknya, ugyanolyan gombokkal záródik, mint a felső. Egy kis virágot is varrtam rá dísznek. Csak most próbáltam ki ezt az ötszirmú kis virágot, de gondoltam, éppen jó lesz a szoknyára. Na, ez a szoknya eléggé free-form :) csak egy minta próbának indult már vagy egy éve. Most előkerült, és elkezdtem hozzáhorgolni hol itt, hol ott, és ez lett a véderedmény.Emiatt "kicsit" nem szabályos. De valamiért én éppen az ilyesmiket szeretem, nem ami olyan halál egyforma, mindenhol pontosan kijön a szemszám, stb :) Na, ilyen:

A lányzón , még félkészen, egy próba alkalmával. Itt a felső éppen fordítva van rajta, és hátul záródik. Mindkét módon hordható.
Közben elszaladt a piacra, és vett egy jókora sárgarépát, szerencsére, van neki több ilyen-olyan táskája ehhez.
 Sajnos, itt a színek nem jók, de mégis kicsit közelebbről látni.


A ruha a táskákkal. Egy illik a virághoz, egy nagyobb megint a virághoz, és egy a gombokhoz. Nameg, és elsősorban, a világszép sárga bakancsokhoz! Amikhez, jól látjátok, a focista barbie -véletlenül sárga- zoknija van rajta, egy másik zöld lábszárvédővel. Muhahaa éljen az eklektika!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése