2018. február 6., kedd

Adventi kis koszorúk

Nyilván, nem most készütek, mivel már lassan a tavasz közeleg, a nyuszival, tojásokkal, virágokkal.
De, most értem oda, hogy megírjam ezt a bejegyzést, tehát
Adventi kis koszorúkat horgoltam, jó sokat.
Az alapja lehet szinte bármi, ami kör alakú. Pl: függönykarika, vagy a Pet palackok kupakja alatti kis karika, vagy bármi műanyag, fa, fém, akármi. Van, ami memóriadrótra készült, van, amelyiknek vesszőből formáltam az alapját. Egy részük itt a képen.
Így készült:
Először a kiválasztott karikát körbehorgoltam rövidpálcákkal, elég sűrűn ahhoz, hogy ne látszódjon ki a karika anyaga.


 Egy sor rövidpálcával körbehorgoltam az alapot.
 Majd a legyezőminta következett: a tűtől a 3. szembe öltve 5 egyráhajtásos pálca, köztük 1-1 láncszem. Az 5. pálca után a 3. szembe leláncoltam.
 Amikor körbeértem, egy kis akasztót horgoltam még, 30láncszemből.
Díszítettem piros szalag befűzésével, másokat egy érdekes, selyemfényű fonallal, és egy pici csengőt is varrtam fel.
 Ez pedig a fehér csillag mintája, a képről leolvasható.
Ezek a fajta kis karikák majd csak jövő október-november környékén lesznek újra aktuálisak, DE! ugyanígy készülnek tavaszi karikák is, virágokkal, pillangókkal, színesben, tarkán. Szóval, a karika mindig aktuális.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése